مجله برندکالا

نقد و بررسی DEll 5520

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

نقد و بررسی لپ تاپ Dell مدل Precision 5520 Xeon

لپ تاپ Dell مدل Precision 5520 یک لپ تاپ صنعتی ورک استیشن قدرتمند با صفحه نمایش با کیفیت FHD است. شاید بتوان این ورک استیشن را سبک ترین و نازک ترین لپ تاپ ورک استیشن بازار نام برد. اگر برای مدل‌سازی سه بعدی حرفه‌ای،یا برنامه اتو CAD یا سایر کارهای سنگین به یک لپ تاپ قوی نیاز دارید. این مدل را ما پیشنهاد می‌کنیم. لب تاب دل Precision 5520 دارای همان بدنه، صفحه و صفحه کلید لپ تاپ XPS 15 است، اما Precision 5520 عملکرد و سخت افزار یک ورک استیشن را دارد.    

نقاط قوت برجسته

  • عمر باتری بالا
  • عملکرد سریع و پردازنده نسل 7
  • طراحی نازک و سبک
  • با دوام و دارای گواهی MIL-SPEC

طراحی و ساختار 5520

همانطور که گفتیم Precision 5520 دقیقاً همان طراحی و ظاهر XPS 15 را دارد. درب آلومینیومی ماشین کاری شده است، بدنه بسیار زیبا از فیبر کربن است، پایه و اطراف صفحه کلید طرح دار است. صفحه نمایش InfinityEdge است یعنی تقریباً بدون حاشیه است که لپ تاپ را زیبا می‌کند. لپ تاپ Dell Precision 5520 با وزن 1780 گرم و ضخامت 1.6 سانتی متر است.

دوام و بدنه

باتوجه به ورک استیشن بودن لپ تاپ تست های نظامی MIL-SPEC و استانداردهای نظامی ایالات متحده را پاس کرده است. این بدان معناست که می توان آن را در محیط های بسیار گرم و سرد (از منفی 20.2 درجه فارنهایت تا حداکثر 140 درجه) دوام بیاورد. از جمله موارد دیگر مانند ضربه، قطرات آب و رطوبت و…

پورت ها و اتصالات لپ تاپ Precision 5520

Dell پورت های Thunderbolt 3 ، جک هدفون، پورت HDMI و یک پورت USB 3.0 را در سمت چپ نوت بوک قرار داد. در سمت راست هم رم ریدر SD، پورت دوم USB 3.0 و اسلات قفل امنیتی قرار داده است.  

صفحه کلید لپ تاپ Dell Precision 5520

صفحه کلید Precision با نور پس زمینه با عملکرد فوق‌العاده است: دکمه‌ها با ثبات و به راحتی فشرده می‌شوند، بنابراین با سرعت می توان با کیبرد این لپ تاپ تایپ کرد. ولی متاسفانه قسمت نامبرپد را ندارد. تاچ پد بدون دکمه 4.1 در 3.1 اینچی Precision حرکت روان را ارائه می دهد.  

سخت افزار

حافظه رم

برای لپ تاپ Dell Precision 5520 دو اسلاید رم از نوع DDR4 در نظر گرفته شده است که امکان نصبرم تا 64GB را پشتیبانی می‌کند. این مقدار رم افزون بر کمک به پردازنده برای افزایش قدرت پردازشی، به حافظه گرافیکی نیز کمک می کند تا امکان پردازش گرافیکی بالایی را برای سیستم فراهم کند.

حافظه داخلی

لب تاپ دل Precision 5520 امکان نصب 2 تا هارد یا حافظه داخلی را بصورت همزمان دارد، 1 عدد هارد Sata 2.0 تا بسته به نیاز شما هارد HDD یا SSD بر روی این لپ تاپ نصب شود و 1 عدد هارد M.2. هر دو این اسلاید هاردها تا حجم 4 ترابایت را پستیبانی می کنند تا همه نیازهای شما به حافظه را برطرف کند.

گرافیک لپ تاپ دل مدل Precision 5520

شرکت دل برای لپ تاپ Precision 5520 دو گرافیک قرار داده است. اولی پردازنده گرافیکی Intel HD p630 است که دارای قدرت پایین و همچنین مصرف انرژی پایینی نیز است تا در شرایط کارهای عادی لپ تاپ 5520 برای کاهش مصرف انرژی از این گرافیک استفاده کند. گرافیک دومی به صورت اختصاصی است مدل Nvidia Quadro M1200 که از سری Quadro ساخته شرکت Nvidia که ویژه کارهای سنگین و رندرینگ و گرافیکی است و دارای حافظه اختصاصی 4GB است، یک گرافیک کامل و تمام عیار است.

پردازنده

لپ تاپ دل دارای پردازنده Intel زئون مدل E3-1505M  با حافظه کش 8 مگابایت می باشد. از فرکانس 4.00 گیگاهرتز بهره می برد.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید