مجله برندکالا

نقد و بررسی الترابوک تاچ اسکرین LENOVO X1 YOGA G3

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

|ویژگیها

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad X1 Yoga Gen3 دارای لولاهای معروف 360 درجه ای است تا با سبک کاری شما سازگار باشد.
این لپ‌تاپ 14 اینچی 2 در 1 دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های امنیتی ThinkShield داخلی است تا از تمام داده‌های حیاتی شما محافظت کند.
و با انتخاب نمایشگر 4K با سیستم بلندگوی Dolby Vision و Dolby Atmos™، می‌توانید خلاقیت خود را به کار بگیرید. و سرگرمی های خود را به حد بالایی برسانید.

رویای یک مدیر فناوری اطلاعات

Thinkpad X1 Yoga Gen 3 دارای ویژگی‌های امنیتی قوی است، مانند ThinkShutter که وب‌کم HD جلویی را پوشش می‌دهد، و حسگرهای اثرانگشت مطابق روی تراشه با فناوری ضد جعل که به محافظت از داده‌های شرکت کمک می‌کند و در عین حال راه امن‌تری برای احراز هویت ورود به سیستم دارد.

اعتبارنامه و با Cortana Premium و ارتباطات میدان دور 360 درجه، سیستم را می توان به راحتی با دستورات صوتی فعال کرد.
علاوه بر این، گزینه جهانی LTE-A (به زودی) X1 Yoga را در سراسر جهان متصل نگه می‌دارد.
به‌علاوه، این دستگاه به‌عنوان مایکروسافت AutoPilot آماده موجود است که پیش‌بارگذاری‌های
آماده برای کسب‌وکار را ارائه می‌دهد. یک مدیر فناوری اطلاعات چه چیزی بیشتر می تواند بخواهد!

ThinkPad X1 Yoga Gen 3

دیگران را مجذوب خود کنید

طراحی جدید  Thinkpad X1 Yoga Gen 3 مطمئنا خیره کننده خواهد بود. پوشش نقره ای تیره و ملایم و گزینه نقره ای براق هر دو شامل لولاهای رنگی هستند. 

گزینه های صفحه نمایش 14 اینچی بزرگتر و خیره کننده تر از همیشه هستند. گزینه لمسی بودن را با صفحه نمایش 2K انتخاب کنید.

یا با گزینه فناوری HDR چشمگیر Dolby Vision™ (با برد دینامیکی بالا) که دارای 500 نیت WQHD و 100٪ طیف رنگی است،از کیفیت صفحه لذت بروید.

لپ‌تاپ‌های X1 جدید ما به‌عنوان اولین رایانه‌ای که شامل Dolby Vision می‌شود، روشنایی بیشتر، کنتراست گسترده، رنگ‌های دقیق شگفت‌انگیز و جزئیات دقیق‌تر را ارائه می‌کنند.

در هر صورت، صفحه‌نمایش فوق‌العاده روشن در طراحی با حاشیه باریک خواهید داشت. و بهترین بخش؟ تاثیر حداقلی آن بر عمر باتری!

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad X1 Yoga Gen3

بازی های خود را قوی تر انجام دهید

نسل هشتم پردازنده‌های مرکزی چهار هسته‌ای Intel® عملکرد را 35 درصد نسبت به نسل قبلی افزایش می‌دهند.

حافظه با LPDDR4 حتی سریعتر کار شما را انجام می دهد. علاوه بر این، وقتی کارت جهانی LTE-A را اضافه می‌کنید، می‌توانید ThinkPad X1 Yoga Gen 3 خود را با WiFiیا بدون WiFi متصل نگه دارید.

بعلاوه، اگر دوربین IR را انتخاب کنید، شامل فناوری Glance است که ردیابی چهره، ردیابی چشم و ردیابی نگاه را ادغام می‌کند و با تمرکز خودکار مکان‌نما و جابجایی پنجره‌ها تنها با یک حرکت، تعامل شهودی و سازنده‌تری را به همراه دارد. از چشم تو!

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad X1 Yoga Gen3

از 0 به 80 در 60 دقیقه!

X1 Yoga تا 15 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. و اگر در حال اتمام هستید، فناوری RapidCharge 80٪ ظرفیت را تنها در یک ساعت فراهم می کند. بنابراین یک استراحت 60 دقیقه ای ناهار یا استراحت می تواند به راحتی باتری شما را تا 12 ساعت افزایش دهد. یک مسافر چه چیز بیشتری می تواند بخواهد؟

ThinkPad X1 Yoga Gen 3

آماده برای نهایت سرعت

X1 Yoga شامل Intel® Thunderbolt™ 3 است – فناوری که Thunderbolt سریع را با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه به USB-C می آورد. کابلی را از درگاه USB-C خود به دستگاهی با قابلیت Thunderbolt 3 وصل کنید، قابلیت‌ها – همه در یک پورت و چهار برابر داده‌ها و دو برابر پهنای باند ویدئویی را نسبت به هر نوع پورت دیگری دریافت کنید و در عین حال برق را نیز تامین کنید. بنابراین شما Thunderbolt، USB-C و DisplayPort را دریافت می کنید.

ThinkPad X1 Yoga Gen 3

میکروفون های لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad X1 Yoga Gen3

با Cortana Premium می‌توانید دستورات را از فاصله 4 متری به X1 Yoga خود بگویید. میکروفون های میدان دور 360 درجه یکپارچه تضمین می کنند که صدای شما بهترین کیفیت را دارد.

دستگاه خود را به سرعت روشن کنید. سریع و به راحتی فایل ها و رویدادهای تقویم را پیدا کنید. حتی سیستم خود را در حالت آماده به کار مدرن قرار دهید که عملکرد باتری را بهبود می بخشد.  و همزمان بهره وری خود را افزایش دهید.

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad X1 Yoga Gen3

در مورد انعطاف پذیری صحبت کنید!

صفحه کلید نوآورانه در ThinkPad X1 Yoga با شما سازگار است. وقتی آن را در حالت لپ تاپ قرار می دهید، کلیدها بالا می روند تا بتوانید به راحتی یک صفحه گسترده ایجاد کنید یا گزارش بنویسید.

سپس وقتی برای حالت تبلت آن را تا کنید، کلیدها فرو رفته و قفل می شوند. با سطح کاملاً مسطح، راحتی بیشتری خواهید داشت.

حفظ حریم خصوصی

با ThinkShutter جدید از هرگونه نگرانی در مورد تماشا شدن یا روشن کردن ناخواسته وب کم خودداری کنید.

هنگامی که دوربین HD را انتخاب می کنید، این پوشش کشویی داخلی، حریم خصوصی و امنیت دوربین جلو را تضمین می کند. استفاده از آن آسان است و محافظت قوی ارائه می دهد.

خلاقیت خود را بدون محدودیت نشان دهید.

X1 Yoga شامل ThinkPad Pen Pro است که یک قلم قابل شارژ می باشد. طرح ها و اسناد را امضا کنید یادداشت بردارید و هرگز نگران تمام شدن جوهر یا نیاز به باتری نداشته باشید.

بعلاوه این pen داخلی است، بنابراین به آن آسیبی نخواهد رسید. کار هایتان را پیش ببرید و کار جدید ایجاد کنید هیچ محدودیتی برای جایی که تخیل شما می تواند شما را ببرد وجود ندارد.

ضد آب بودن دستگاه

اگر دوربین مادون قرمز را انتخاب می کنید، به راحتی با Windows Hello فقط با لمس انگشت یا نمای صورت خود وارد شوید.

علاوه بر این، حسگر اثرانگشت با فناوری ضد جعل، هک بیومتریک را خنثی می‌کند – تصویر اثر انگشت در داخل تراشه ذخیره می‌شود، بنابراین هنگام ورود به سیستم برای احراز هویت ارسال نمی‌شود.

هنگام ورود به وب‌سایت‌هایی مانند فیس‌بوک یا Google، یا پرداخت‌ها از طریق PayPal، احراز هویت FIDO از اعتبار آنلاین شما محافظت می‌کند. این راه حل جهانی امنیت بهتری را برای خدمات آنلاین ایجاد می کند، هزینه ها را برای سازمان ها کاهش می دهد و برای کاربران ساده تر و ایمن تر است.

جهت خرید لطفا با کارشناسان ما تماس حاضل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید